5/27/2009

Aiguamolls de l'Empordà





Dissabte vaig anar per primera vegada als Aiguamolls. Va fer un dia esplèndid. Vam passar calor, sobretot a migdia. Em va agradar molt, i vaig veure ocells que no havia vist mai: un cabussó emplomellat, una fotxa amb la seva cria, amb el cap vermell! També un parell de daines. I cames llargues, martinets blancs...

Em van fer molta gràcia els nius de les cigonyes, amb les cries, com cases de protecció oficial: éren plataformes elevades sobre un poste de fusta, on les cigonyes construeixen el niu. Tornaré, perquè només em va donar temps de fer dos itineraris. Me'n falten altres dos.

Vam dinar a la platja i després vam anar a la desembocadura del Fluvià, molt pintoresc també.

Vull posar més imatges, però no sé com es fa per poder repartir-les. Em surten totes sobre el text.