9/12/2014

Festa de la Diada 2014


Jo també hi vaig ser-hi, a Gran Via entre Passeig de Gràcia i Pau Clarís. Cada un farà la lectura que li convingui, però va ser una gran festa familiar, pacífica i que va demostrar una gran capacitat d'organització. 

Quan vaig agafar el metro, ja estava tota l'andana plena de gent vermella i groga.



Quan vaig arribar a Passeig de Gràcia, allò era una barreja de gent, i jo vaig pensar que era impossible que sortís el mosaic amb la senyera. 



Quan va arribar l'hora, cada un a lloc com si allò hagués estat assajat. Increïble. Només cal mirar les imatges que han publicat els medis. Les que vaig fer jo, no reflecteixen la realitat, lògicament.



En fi, un dia per recordar i espero que faci reflexionar. No es poden obviar segons quins missatges, simplement perquè es te majoria absoluta. Aquestes són fotos dels mitjans.