14 de febrer de 2010

Els Professors de Música al Palau

  

Diumenge 7 de febrer vam actuar al Palau de la Música Catalana un Orfeó de Professors de Música de Catalunya. Ens va arribar la convocatòria a través de la Associació Conèixer Catalunya  dins la campanya Xarxa Musical Escolar, i m'hi vaig apuntar. Ens va dirigir David Gómez Comino, que és qui va fer els arranjaments de les partitures. Va ser molt gratificant. Tenint en conte que només vam assajar tots plegats un matí, va sortir força bé. A part del concert, als assajos des del primer moment van sonar força bé. Acostumats com estem a assajar alumnes sense orella i sense coneixements musicals... Insereixo aquí els vídeos que va enregistrar el meu germà. Xulos eh!?











11 comentaris:

  1. Maite Garrigós15 de febrer, 2010

    He vist la grabació i m'ha agradat molt; entenc que fos gratificant. Es bo que organicin coses així, trencan la rutina.

    ResponElimina
  2. Quin gust poder recordar, la propera em colocaré al teu costat i així em podré veure. Felicitats, soc una de la darrera filera.
    Mercè

    ResponElimina
  3. gràcies per penjar-ho ,així tindrem aquest record per sempre. Que es torni a fer un altre any.

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies! quin record més bonic, tant de bo ho poguem repetir. Una abraçada ben forta

    ResponElimina
  5. Moltes gràcies per tot i per l'experiència!! Fins la propera no?

    ResponElimina
  6. Moltes gràcies per fer-nos arribar aquests vídeos!!! Esperem que es pugui repetir!!!
    Àngels

    ResponElimina
  7. Mercè ha dit...
    Gràcies pel record. Ha estat un bon detall. Va ser un dia molt bonic en conjunt i personalment em va fer molta il·lusió trepitjar l'escenari del Palau.

    ResponElimina
  8. Gràcies per fer-nos arribar aquests vídeos. M'ha agradat molt tornar-ho a escoltar. Va ser un dia molt rodó i vaig cantar molt a gust. Personalment em va fer molta il·lusió trepitjar l'escenari del Palau.

    ResponElimina
  9. Gràcies per penjar els vídeos, i com tothom... també em vaig sentir molt a gust trepitjant l'escenari del Palau. Una gran experiència .

    ResponElimina
  10. Jo tambè hi vaig participar i en faig esment al blog.
    http://quatrivium.blogspot.com/

    ResponElimina
  11. Avui, 22 de juliol, he tornat a mirar i escoltar la nostra actuació al Palau i m'ha fet encara més il.lusió. Això s'ha de tornar a repetir sense falta, va ser massa maco per fer-ho només una vegada.

    ResponElimina